19. prosince 2018

Precizní design, technologická dokonalost, jedinečné jízdní vlastnosti.
Precizní design, technologická dokonalost, jedinečné jízdní vlastnosti. K tradičním důvodům pro koupi luxusních vozů začínají přidávat Češi ještě jeden – ve značkách jako jsou Ferrari a Maserati začínají spatřovat trvalou hodnotu a uchovatele jejich investice v čase.
Pro zákazníky tak začíná být opravdu lákavé vlastnit špičkový vůz a do budoucna na něm ještě vydělat. Stále více lidí se vedle novinek rozhoduje investovat i do starších vozů Ferrari a Maserati. Ty v dnešní době nabízejí mnohdy výrazně vyšší zhodnocení vložených investic než akcie či ostatní investiční produkty.
Meziroční porovnání prodejů ukazuje, že zájem Čechů o luxusní vozy je letos opravdu výjimečný. Zatímco loni se od ledna do září prodalo 18 vozů Ferrari, letos už jich bylo přes dvacet. U značky Maserati je nárůst ještě výraznější. Loni si odvezlo ze Scuderie Praha do konce září nové Maserati 29 zákazníků, letošní čísla už hlásí 43 prodaných kusů tohoto italského elegána. Do konce roku na základě uzavřených objednávek předpokládáme, že předáme zákazníkům celkem 40 vozů Ferrari a 65 vozů Maserati.
Prodejům pomohla i exkluzivní nabídka operativního leasingu pro všechny. Nové Ferrari lze pořídit měsíčně už od 63 tisíc korun a Maserati od 28 tisíc. Tato nabídka se stala oblíbenou i kvůli pohodlí, které v sobě nese – zákazník si může vůz o to více užívat. Navíc není potřeba žádná akontace, platí se pouze měsíční splátky.
V nabídce Scuderie Praha také nedávno přibyly dvě novinky: Ferrari 488 GTB a Ferrari 488 Spider. O tento vrcholový supersport je nevídaný zájem – do konce roku potěší nejméně šest zákazníků, pro příští rok už registrujeme devět objednávek. Úplnou novinkou je pak „Tailor made“ Ferrari California T, které bylo představeno na letošním veletrhu ve Frankfurtu. Jedná se o unikátní koncept Ferrari, které si jeho budoucí majitel může složit podle vlastních představ. Vystavený vůz v elegantní černo-červené barvě je připomínkou slavného předchůdce tohoto modelu, jímž byl populární závodní model Ferrari 250 Testa Rosa z roku 1957.
Brzy bude tento unikátní vůz převezen přímo do pražského showroomu Scuderia Praha, kde si jej všichni zájemci budou moci nejen prohlédnout, ale také se více dovzědět o „Tailor made“ konceptu nebo si novou Californii T rovnou objednat podle svých představ. Mimochodem – i showroom prochází proměnou. V současnosti vzniká nové klientské středisko v pražské Čistovnické ulici, které zákazníkům nabídne nejen větší prostor pro nabídku nových vozů, ale také špičkový komfort, který ke značkám Ferrari a Maserati rozhodně patří.

Petr Kudláček, výkonný ředitel Scuderia Praha

Zdroj: Newsweek

 

Kontaktujte nás