75 000 €
Stav vozu
Veterán
Barva vozu
vínová
Interiér
béžová kůže
Najeto
48 821 km
Datum přihlášení
5.5.1981
Původ vozu
Švýcarsko
Počet majitelů
2
VIN
AM129490276
Výkon
280 HP
Maximální rychlost
237 km/h
Zrychlení 0-100 km/h
7,7 s
Typ motoru
V8
Objem motoru
4931 ccm
Převodovka
automatická, 3 st.
Technické specifikace
+-
Celková délka
4580 mm
Celková šířka
1850 mm
Výška
1270 mm
Rozvor
2600 mm
Suchá hmotnost
1700 kg
Objem nádrže
100 l
Typ
V8
Celkový objem
4931 ccm
Maximální výkon (kW)
206 kW
Maximální výkon (HP)
280 HP
Maximální točivý moment
392 nm
Palivo
Benzín
Maximální rychlost
237 km/h
Zrychlení 0-100 km/h
7,7 s
Převodovka
automatická, 3 st.
Pohon
zadní
Ostatní
+-
Nabízíme výjimečný vůz ve velice pěkném stavu. Vůz je plně funkční s dochovalým uživatelským manuálem a servisní knížkou.
Ze zdroje veteran.auto.cz:
V létě 1978 se pod kapoty dostal převrtaný agregát 4931 cm3 s výkonem 206 kW (280 k)/5600 min-1. Vrtání měl zvětšené z 88 na 93,9 mm, zdvih narostl z 85 na 89 mm. Pohonná jednotka typu 129/49 sloužila v Khamsinu a dříve i Ghibli SS. Tady už byl standardem automat a za manuál musel klient zaplatit peníze navíc, maximem bylo 393 N.m v 3000 otáčkách. Přímo řazenou převodovku v luxusním gétéčku ovšem ani nikdo nechtěl, takových vozů vzniklo včetně prvního prototypu v obou sériích jen 25! Technika byla shodná s třetí generací Quattroporte, která přišla později. Kupé bylo s novým motorem schopné dosáhnout rychlosti 245 km/h, v sedmdesátém osmém se nabízely obě verze chvíli i současně. Tehdy Frua také odvodil verzi s plátěnou střechou. Jediný exemplář postavila milánská Carrozzeria Pavesi. Design byl o dva roky později zpětně „recyklován“ pod značkou De Tomaso, Longchampů Spyder se nakonec zrodilo čtrnáct. Stále přísnější emisní předpisy záhy zredukovaly výkon osmiválce Maserati na 257 koní (189 kW).Kusová výroba Kyalami skončila už v závěru roku 1983, sourozenec přežil dalších šest let. Postaveno bylo maximálně 250 aut, nejméně se uvádí pouhých 150. Prameny uvádějí i rozdílné počty modelů 4200 a 4900. Prvního od 126 do 186, druhého od 14 do 74. Nedivme se, modenská továrna byla v těch časech opravdovou manufakturou, věčně bojující o holé přežití. 43 exemplářů vyvezla do Británie.
Ze zdroje veteran.auto.cz:
V létě 1978 se pod kapoty dostal převrtaný agregát 4931 cm3 s výkonem 206 kW (280 k)/5600 min-1. Vrtání měl zvětšené z 88 na 93,9 mm, zdvih narostl z 85 na 89 mm. Pohonná jednotka typu 129/49 sloužila v Khamsinu a dříve i Ghibli SS. Tady už byl standardem automat a za manuál musel klient zaplatit peníze navíc, maximem bylo 393 N.m v 3000 otáčkách. Přímo řazenou převodovku v luxusním gétéčku ovšem ani nikdo nechtěl, takových vozů vzniklo včetně prvního prototypu v obou sériích jen 25! Technika byla shodná s třetí generací Quattroporte, která přišla později. Kupé bylo s novým motorem schopné dosáhnout rychlosti 245 km/h, v sedmdesátém osmém se nabízely obě verze chvíli i současně. Tehdy Frua také odvodil verzi s plátěnou střechou. Jediný exemplář postavila milánská Carrozzeria Pavesi. Design byl o dva roky později zpětně „recyklován“ pod značkou De Tomaso, Longchampů Spyder se nakonec zrodilo čtrnáct. Stále přísnější emisní předpisy záhy zredukovaly výkon osmiválce Maserati na 257 koní (189 kW).Kusová výroba Kyalami skončila už v závěru roku 1983, sourozenec přežil dalších šest let. Postaveno bylo maximálně 250 aut, nejméně se uvádí pouhých 150. Prameny uvádějí i rozdílné počty modelů 4200 a 4900. Prvního od 126 do 186, druhého od 14 do 74. Nedivme se, modenská továrna byla v těch časech opravdovou manufakturou, věčně bojující o holé přežití. 43 exemplářů vyvezla do Británie.