75 000 €

Stav vozu

Veterán

Barva vozu

vínová

Interiér

béžová kůže

Najeto

48 821 km

Datum přihlášení

5.5.1981

Původ vozu

Švýcarsko

Počet majitelů

2

VIN

AM129490276

Výkon

280 HP

Maximální rychlost

237 km/h

Zrychlení 0-100 km/h

7,7 s

Typ motoru

V8

Objem motoru

4931 ccm

Převodovka

automatická, 3 st.

Technické specifikace

+-

Celková délka

4580 mm

Celková šířka

1850 mm

Výška

1270 mm

Rozvor

2600 mm

Suchá hmotnost

1700 kg

Objem nádrže

100 l

Typ

V8

Celkový objem

4931 ccm

Maximální výkon (kW)

206 kW

Maximální výkon (HP)

280 HP

Maximální točivý moment

392 nm

Palivo

Benzín

Maximální rychlost

237 km/h

Zrychlení 0-100 km/h

7,7 s

Převodovka

automatická, 3 st.

Pohon

zadní

Ostatní

+-
Nabízíme výjimečný vůz ve velice pěkném stavu. Vůz je plně funkční s dochovalým uživatelským manuálem a servisní knížkou.

Ze zdroje veteran.auto.cz:

V létě 1978 se pod kapoty dostal převrtaný agregát 4931 cm3 s výkonem 206 kW (280 k)/5600 min-1. Vrtání měl zvětšené z 88 na 93,9 mm, zdvih narostl z 85 na 89 mm. Pohonná jednotka typu 129/49 sloužila v Khamsinu a dříve i Ghibli SS. Tady už byl standardem automat a za manuál musel klient zaplatit peníze navíc, maximem bylo 393 N.m v 3000 otáčkách. Přímo řazenou převodovku v luxusním gétéčku ovšem ani nikdo nechtěl, takových vozů vzniklo včetně prvního prototypu v obou sériích jen 25! Technika byla shodná s třetí generací Quattroporte, která přišla později. Kupé bylo s novým motorem schopné dosáhnout rychlosti 245 km/h, v sedmdesátém osmém se nabízely obě verze chvíli i současně. Tehdy Frua také odvodil verzi s plátěnou střechou. Jediný exemplář postavila milánská Carrozzeria Pavesi. Design byl o dva roky později zpětně „recyklován“ pod značkou De Tomaso, Longchampů Spyder se nakonec zrodilo čtrnáct. Stále přísnější emisní předpisy záhy zredukovaly výkon osmiválce Maserati na 257 koní (189 kW).Kusová výroba Kyalami skončila už v závěru roku 1983, sourozenec přežil dalších šest let. Postaveno bylo maximálně 250 aut, nejméně se uvádí pouhých 150. Prameny uvádějí i rozdílné počty modelů 4200 a 4900. Prvního od 126 do 186, druhého od 14 do 74. Nedivme se, modenská továrna byla v těch časech opravdovou manufakturou, věčně bojující o holé přežití. 43 exemplářů vyvezla do Británie. 

Naši prodejci jsou připraveni Vám pomoci

Vojtěch Novotný

Vojtěch Novotný

Maserati Sales Specialist

+420 734 762 255
Jan Svoboda

Jan Svoboda

Maserati Sales Specialist

+420 603 226 833

Kontaktujte nás