28. června 2023
Značka Maserati odstartovala
v roce 2020 renesanci značky, s kterou souvisí také zážitek, který
nabízí svým klientům v rámci svých showroomů.
Na podzim loňského roku Maserati
otevřelo svůj první flagship store s názvem „sartoria |officina“
v italském Miláně a v závěru letošního roku nabídneme stejný koncept
také českým příznivcům značky s trojzubcem ve znaku.
Koncept „sartoria |officina“ odkazuje na sílu a zručnost
značky Maserati v řemeslném zpracování a kombinuje v sobě
rafinovanost „sartoria“ – krejčovského ateliéru – se syrovostí „officina“ –
řemeslné dílny.
Tento unikátní, a v automobilovém
segmentu netradiční koncept, inspiruje klienty při konfiguraci vlastního vozu k vyjádření
tvůrčí vášně, vlastní osobnosti a vize.
Nový inovativní architektonický koncept byl
navržený ve spolupráci s newyorskou zážitkovou designérskou společností
Eight Inc. a představuje odklon od tradiční estetiky „světlého a sterilního“
autosalonu. Příjemné nové prostředí prosycené italskou krásou představuje
vozy v dramatickém bodovém osvětlení jako dynamické sochy v potemnělé umělecké
galerii.
Náš nový koncept showroomu ztělesňuje hodnoty Maserati –
vášeň, inovaci a krásu – optikou italského luxusu. A přejeme si, aby tento
koncept vybídnul naše klienty k vyjádření svých představ o skutečně
unikátním Maserati.“ dodává k novému konceptu generální
manažer Maserati pro Českou republiku Petr Kudláček.
Na otevření nového showroomu
Maserati v Praze se můžete těšit v závěru letošního roku.