28. června 2023

Značka Maserati odstartovala v roce 2020 renesanci značky, s kterou souvisí také zážitek, který nabízí svým klientům v rámci svých showroomů.

Na podzim loňského roku Maserati otevřelo svůj první flagship store s názvem „sartoria |officina“ v italském Miláně a v závěru letošního roku nabídneme stejný koncept také českým příznivcům značky s trojzubcem ve znaku.

Koncept „sartoria |officina“ odkazuje na sílu a zručnost značky Maserati v řemeslném zpracování a kombinuje v sobě rafinovanost „sartoria“ – krejčovského ateliéru – se syrovostí „officina“ – řemeslné dílny.

Tento unikátní, a v automobilovém segmentu netradiční koncept, inspiruje klienty při konfiguraci vlastního vozu k vyjádření tvůrčí vášně, vlastní osobnosti a vize.

Nový inovativní architektonický koncept byl navržený ve spolupráci s newyorskou zážitkovou designérskou společností Eight Inc. a představuje odklon od tradiční estetiky „světlého a sterilního“ autosalonu. Příjemné nové prostředí prosycené italskou krásou představuje vozy v dramatickém bodovém osvětlení jako dynamické sochy v potemnělé umělecké galerii.

Náš nový koncept showroomu ztělesňuje hodnoty Maserati – vášeň, inovaci a krásu – optikou italského luxusu. A přejeme si, aby tento koncept vybídnul naše klienty k vyjádření svých představ o skutečně unikátním Maserati.“ dodává k novému konceptu generální manažer Maserati pro Českou republiku Petr Kudláček.

Na otevření nového showroomu Maserati v Praze se můžete těšit v závěru letošního roku. 

Kontaktujte nás