3. června 2015

To, že si vozy Maserati a Ferrari našly cestu do garáží významných českých manažerů a manažerek, není nic překvapivého.
To, že si vozy Maserati a Ferrari našly cestu do garáží významných českých manažerů a manažerek, není nic překvapivého. My vám ale nyní prozradíme, jak se na tyto unikátní italské vozy dívají, co o nich říkají a jaké mají zkušenosti s jejich provozem.
 
Ferrari pro běžné cesty
Devětadvacetiletý Lukáš Lichtenberk je někdejší hokejista, nyní finančník, zemský ředitel OVB Allfinanz. Za úkol si dal vyvrátit předsudek, že vůz značky Ferrari se nedá používat v běžném životě a běžném provozu. Svým modelem Ferrari California totiž jezdí i do práce a je s ním nadmíru spokojený.

„Je to splnění klukovského snu. Ferrari pro mě byla vždy srdeční záležitost. Když jsem měl možnost si je pořídit, tak jsem si je pořídil. Objednávka byla přitom spojená s osobní návštěvou v Maranellu,“ vysvětluje. Po dvou letech má najeto zhruba 60 tisíc kilometrů.

„Nejvíce si na tomto automobilu cením jeho univerzálnosti. Dá se v něm jet na dovolenou, je v něm dostatečně velký zavazadlový prostor, zároveň je to kabriolet. Byl jsem s ním i v zimě na horách a zatím mě nepostihla žádná porucha,“ zdůrazňuje.

Vyvrací rovněž názor, že pro řidiče vozu Ferrari je prakticky nemožné dodržovat rychlostní limity. Pokutu za rychlou jízdu zatím platil jen dvakrát, a to na padesátce v centru Prahy. „Jsem klidný řidič. Jezdím sice svižně, ale nechovám se za volantem jako blázen, nejezdím metodou brzda plyn. Na německých dálnicích jedu přes 200 kilometrů v hodině, ale tam jsou řidiči zvyklí na vyšší rychlosti a dálnice jim odpovídá,“ tvrdí Lukáš Lichtenberk.
 
Trojzubec jako srdeční záležitost
Kamila Mortimer si koupí vozu Maserati splnila dětský sen. Vozem Maserati Ghibli jezdí do práce i o víkendech.  „V autě skoro bydlím, je to splněný dětský sen a nejdůležitější součást života. Jsem v něm skoro pořád,“ tvrdí obchodní ředitelka společnosti JCDecaux.

Maserati Ghibli je manažerská limuzína se sportovním rodokmenem. „Tento model jsem si vybrala proto, že se mi strašně líbil jeho design. Tvary jsou dotažené do posledních detailů, všechny ty vychytávky na palubní desce jsou úžasné a vždy mi zaplesá srdce, když je vidím. Je to citová záležitost,“ svěřuje se s tím, že nezanedbatelnou výhodou je rovněž výkon motoru. „Maserati je prostě jako Ferrari a já už od dětství měla sen, že jednou budu mít to auto s koněm. Tak jsem si v podstatě splnila dětský sen, protože auto s koněm by mi dnes už připadalo trochu moc. Tohle je i pro všední den,“ vysvětluje.

Zdroj - Ekonom č. 16/2015


 

Kontaktujte nás