17. června 2022
Startuje nová éra digitální zákaznické zkušenosti
Modena, 16. června 2022 – Maserati zahajuje novou éru digitální zákaznické zkušenosti: přepracované webové stránky www.maserati.com/global/en už jsou spuštěny a obsahují nové sekce a prvky.
Webové stránky jsou pro zákazníky Maserati výchozím bodem pro rozvoj integrované digitální zkušenosti, kterou zprostředkovávají podpůrné prodejní nástroje umožňující individualizovaný výlet zákazníka v online světě Maserati.
Stránky Maserati.com tvoří tři hlavní sekce: Models, Brand a Ownership.
Sekce „Models“ má novou strukturu a nabízí veškeré informace o řadách vozů a jejich doplňcích.
V sekci „Brand“ se zákazníci můžou ponořit do hodnot naší značky, do její historie a do fascinujících skutečností o značce s trojzubcem v logu. Stránka „Stories of Audacity“ je pak v pravém slova smyslu časopisem s nejnovějšími a nejskvělejšími příběhy a událostmi souvisejícími se značkou Maserati.
A stránka „Ownership“ je sekce plná obsahu a je přímo napojená na aplikaci Maserati Owner Apps.
V segmentu luxusního zboží platí více než kde jinde skutečnost, že cesta zákazníků online světem mění nákupní chování, protože digitální služby jsou zde klíčovým prvkem. V reakci na to přeměnila značka Maserati svůj digitální prostor na hlavní pilíř procesu prodeje a začlenila do něj i služby, jako je nový obchodní projekt OTO (zkratka „OTO“ znamená „online to offline“ a opačně).
V následujících měsících budou stránky maserati.com/global/en pokračovat v implementaci nových prvků. S příchodem řady Folgore pak poskytneme i sadu podpůrných nástrojů pro budoucí majitele 100% elektrických vozů Maserati.
Webové stránky jsou pro zákazníky Maserati výchozím bodem pro rozvoj integrované digitální zkušenosti, kterou zprostředkovávají podpůrné prodejní nástroje umožňující individualizovaný výlet zákazníka v online světě Maserati.
Stránky Maserati.com tvoří tři hlavní sekce: Models, Brand a Ownership.
Sekce „Models“ má novou strukturu a nabízí veškeré informace o řadách vozů a jejich doplňcích.
V sekci „Brand“ se zákazníci můžou ponořit do hodnot naší značky, do její historie a do fascinujících skutečností o značce s trojzubcem v logu. Stránka „Stories of Audacity“ je pak v pravém slova smyslu časopisem s nejnovějšími a nejskvělejšími příběhy a událostmi souvisejícími se značkou Maserati.
A stránka „Ownership“ je sekce plná obsahu a je přímo napojená na aplikaci Maserati Owner Apps.
V segmentu luxusního zboží platí více než kde jinde skutečnost, že cesta zákazníků online světem mění nákupní chování, protože digitální služby jsou zde klíčovým prvkem. V reakci na to přeměnila značka Maserati svůj digitální prostor na hlavní pilíř procesu prodeje a začlenila do něj i služby, jako je nový obchodní projekt OTO (zkratka „OTO“ znamená „online to offline“ a opačně).
V následujících měsících budou stránky maserati.com/global/en pokračovat v implementaci nových prvků. S příchodem řady Folgore pak poskytneme i sadu podpůrných nástrojů pro budoucí majitele 100% elektrických vozů Maserati.