30. listopadu 2021

Startuje projekt maloobchodního prodeje OTO
Modena, 29. listopadu 2021.  Maserati uvádí novou éru prodeje, která do procesu nákupu integruje virtuální i tradiční zážitky a přináší projekt maloobchodního prodeje OTO Retail („OTO“ znamená „online to offline“ (virtuálně a fyzicky) a naopak).

OTO Retail je nový návrh těsné obchodní spolupráce s prodejci, který nabízí inovativní zákaznické zážitky.
Tento projekt obohacuje prodej o digitální nástroje, zachovává ústřední roli prodejních zastoupení a umožňuje zákazníkům personalizovat zážitky ze svého nákupu tím, že rozhodují, které aspekty budou řešeny v showroomech Maserati a které lze zařizovat digitálně.
 
Bernard Loire, obchodní ředitel firmy Maserati, uvedl: „Maserati se vždy zaměřuje na zákazníka a navazuje na historii značky vyznačující se inovacemi i tradicí, kvalitou a exkluzivitou. Přepracovali jsme tedy naše prodejní procesy tak, abychom dosáhli pokroku pro zákazníka.

„Naše Značka chce plnit a překračovat očekávání našich zákazníků, kteří tak nyní budou moci využít možností vícekanálového prodeje“, pokračoval Loire. „Věříme, že nabídka tohoto typu – využití programu Maserati Fuoriserie ke konfigurování našich vozů – je správnou odpovědí na přání našich nových exkluzivních zákazníků“.

Vícekanálový přístup a zákaznické vyhledávání online změnily nákupní chování, obzvláště v luxusním segmentu, kde digitální služby získaly klíčovou roli.

Elektronický obchod je však pouze jednou částí reakce firmy Maserati na měnící se požadavky.

Hranice mezi nakupováním online a fyzickými prodejními místy se čím dál více stírá: společnost Maserati je připravena na nový model maloobchodního prodeje, do kterého jsou cesty zákazníků plynule integrovány bez ohledu na to, kde se právě nacházejí.
 
Digitální přístup není využíván pouze od počítačů z domova, ale objevuje se v čím dál vyšší míře i v kamenných prodejnách. Na jedné straně naši virtuální asistenti nabízejí stále ucelenější online služby a na druhé straně dochází k rozšiřování kamenných prodejních prostor a nabídky jejich služeb, aby došlo k oslovení zákazníků nacházejících se kdekoli.

Tomuto novému pojetí budou postupně přizpůsobeny prodejny Maserati po celém světě, přičemž jako první budou příští rok nově vybavené showroomy v Miláně a Šanghaji.
 
Personalizace cesty zákazníka je nyní ještě exkluzivnější díky možnosti přihlásit se k programu Maserati Fuoriserie, což je integrální součást nové koncepce maloobchodního prodeje značky. Tento program, představený v roce 2020, je určen ke splnění požadavků náročných zákazníků a z každého vozu Maserati dokáže vytvořit dokonalé ztělesnění osobního vkusu zákazníka.
 
 
Program maloobchodního prodeje OTO Retail byl nedávno spuštěn v podobě pilotního projektu na severoamerickém trhu.
Díky této službě mohou zákazníci značky s trojzubcem využít řadu digitálních kontaktních míst. Ta zahrnují „Můj showroom Maserati“, určený k online rezervaci vašeho vozu, „Můj expert Maserati”, umožňující získání podrobných informací, „Zkušební jízda na dálku“ a „Vícekanálové objednávání servisu“.

Zákazníci si nyní mohou zkonfigurovat a objednat své Maserati online a transakci posléze dokončit u vybraného prodejce.

Kontaktujte nás