24. června 2021
Ghibli Operanera a Ghibli Operabianca – speciální edice vycházející z partnerství mezi značkou Maserati a Hirošim Fudžiwarou
Tokio, 24. června 2021 – Maserati a Hiroshi Fujiwara, japonský guru streetové kultury, navázali partnerství, které překračuje geografické a oborové hranice a vydávají se do neprobádaného teritoria troufalosti, kde hudba dostává materiální podobu vozu a kde je povoleno porušovat pravidla.
Z této spolupráce vzniklo umělecké dílo v podobě melodického duetu Operanea a Operabianca vyvolávajícího dvě kontrastní představy. Speciální edice vozu Maserati Ghibli se představí na exkluzivní celosvětové premiéře v Tokiu.
Toto partnerství je výsledkem schopností speciálního programu Maserati Fuoriserie, který zákazníkům umožňuje upravit si vůz Maserati dle jejich jedinečného vkusu. Auto je díky tomu více než jen prostý předmět. Stává se oděvem šitým na míru, který může jeho majitel hrdě nosit na všech cestách světa, jako vyjádření vlastní osobnosti a symbol současného luxusu.
Hiroši Fudžiwara je uctívanou osobností udávající trendy, skutečný nekonformní člověk. Tento pionýr kultury pouliční módy Tokia 80. let minulého století byl jedním z prvních DJ, kteří do země vycházejícího slunce přivezli hip hop. Jako producent a hudebník také pracoval s mezinárodními hvězdami nahrávacích studií. V oblasti vizuálního umění se specializuje na vyjádření aspektů nálad městského života. Tak jako Maserati má i tento umělec schopnost bořit bariéry a jednat neohroženě. V duchu konceptu ITANJI, což je japonský termín označující spojení italského designu a japonské dokonalosti, se zrodily i Operabianca a Operanera.
Styl značky Maserati i charakter Horišiho Fudžiwary jsou snadno rozpoznatelné. Dnes se díky spojení vizuálních akcentů Maserati a pouličního stylu Fudžiwarovy značky Fragment zrodilo kreativní partnerství, které je duetem v tom nejvěrnějším slova smyslu – spojením Maserati a Fragmentu.
Píseň na čtyřech kolech vycházející ze sportovního sedanu Ghibli s výbavou GranLusso byla vytvořena ve dvou exkluzivních provedeních. Po celém světě je k dispozici 175 vozů Ghibli Operanera a Ghibli Operabianca. Tvoří spolu monochromatické duo – jeden vůz je černý a druhý bílý.
Barva je použitá nejen k lakování karoserie, ale také na kola a další prvky exteriéru. Provedení interiéru je naopak v prémiové kůži v kombinaci s Alcantarou s kontrastním stříbrným prošíváním u vertikálních stehů a opěrek hlavy s trojzubcem. Bezpečnostní pásy jsou tmavě modré. Přední mřížka je ikonickým detailem tohoto partnerství: Fudžiwarův metropolitní styl se odráží ve specifické podobě mřížky a v logu uzpůsobenému speciálně pro tuto edici. Aby byly exteriéry naprosto dokonalé, jsou vozy Ghibli Operanera a Ghibli Operabianca osazeny 20” černými koly v matném odstínu Urano a na sloupku C je unikátní logo Fragment.
A pod třemi ikonickými postranními výdechy se nachází kód M157110519FRG. Tato alfanumerická značka je pečetí partnerství: prvních pět znaků je ID kód Ghibli, dalších šest čísel označuje datum prvního setkání Fudžiwary a Centro Stile Maserati (5. listopadu 2019) a poslední tři písmena jsou zkratkou pro fragment.
Společně s vozem bude na trh uvedena i módní kolekce navržená ve spolupráci s Hirošim Fudžiwarou ve stejném nekonvenčním duchu, jako samotný vůz, která bude k dispozici v oficiálním obchodě Maserati.
Z této spolupráce vzniklo umělecké dílo v podobě melodického duetu Operanea a Operabianca vyvolávajícího dvě kontrastní představy. Speciální edice vozu Maserati Ghibli se představí na exkluzivní celosvětové premiéře v Tokiu.
Toto partnerství je výsledkem schopností speciálního programu Maserati Fuoriserie, který zákazníkům umožňuje upravit si vůz Maserati dle jejich jedinečného vkusu. Auto je díky tomu více než jen prostý předmět. Stává se oděvem šitým na míru, který může jeho majitel hrdě nosit na všech cestách světa, jako vyjádření vlastní osobnosti a symbol současného luxusu.
Hiroši Fudžiwara je uctívanou osobností udávající trendy, skutečný nekonformní člověk. Tento pionýr kultury pouliční módy Tokia 80. let minulého století byl jedním z prvních DJ, kteří do země vycházejícího slunce přivezli hip hop. Jako producent a hudebník také pracoval s mezinárodními hvězdami nahrávacích studií. V oblasti vizuálního umění se specializuje na vyjádření aspektů nálad městského života. Tak jako Maserati má i tento umělec schopnost bořit bariéry a jednat neohroženě. V duchu konceptu ITANJI, což je japonský termín označující spojení italského designu a japonské dokonalosti, se zrodily i Operabianca a Operanera.
Styl značky Maserati i charakter Horišiho Fudžiwary jsou snadno rozpoznatelné. Dnes se díky spojení vizuálních akcentů Maserati a pouličního stylu Fudžiwarovy značky Fragment zrodilo kreativní partnerství, které je duetem v tom nejvěrnějším slova smyslu – spojením Maserati a Fragmentu.
Píseň na čtyřech kolech vycházející ze sportovního sedanu Ghibli s výbavou GranLusso byla vytvořena ve dvou exkluzivních provedeních. Po celém světě je k dispozici 175 vozů Ghibli Operanera a Ghibli Operabianca. Tvoří spolu monochromatické duo – jeden vůz je černý a druhý bílý.
Barva je použitá nejen k lakování karoserie, ale také na kola a další prvky exteriéru. Provedení interiéru je naopak v prémiové kůži v kombinaci s Alcantarou s kontrastním stříbrným prošíváním u vertikálních stehů a opěrek hlavy s trojzubcem. Bezpečnostní pásy jsou tmavě modré. Přední mřížka je ikonickým detailem tohoto partnerství: Fudžiwarův metropolitní styl se odráží ve specifické podobě mřížky a v logu uzpůsobenému speciálně pro tuto edici. Aby byly exteriéry naprosto dokonalé, jsou vozy Ghibli Operanera a Ghibli Operabianca osazeny 20” černými koly v matném odstínu Urano a na sloupku C je unikátní logo Fragment.
A pod třemi ikonickými postranními výdechy se nachází kód M157110519FRG. Tato alfanumerická značka je pečetí partnerství: prvních pět znaků je ID kód Ghibli, dalších šest čísel označuje datum prvního setkání Fudžiwary a Centro Stile Maserati (5. listopadu 2019) a poslední tři písmena jsou zkratkou pro fragment.
Společně s vozem bude na trh uvedena i módní kolekce navržená ve spolupráci s Hirošim Fudžiwarou ve stejném nekonvenčním duchu, jako samotný vůz, která bude k dispozici v oficiálním obchodě Maserati.