14. února 2020

Paolo Tubito nastupuje jako ředitel marketingu a Bernard Loire jako obchodní ředitel
Modena, 21. ledna 2020 – Vedoucí tým Maserati posílí noví členové. Pozici obchodního ředitele obsadí Bernard Loire a pozici marketingového ředitele Paolo Tubito.
Obsazení těchto funkcí reflektuje posilování obnoveného manažerského týmu Maserati. Ten bude v následujících měsících svědkem odhalení důležitých inovací značky, především pak nového sportovního vozu, který se bude vyrábět v závodě v Modeně a značka ho představí v květnu.
 
Bernard Loire bude zodpovídat za koordinaci prodejů Maserati po celém světě. Loire vystudoval ekonomii a marketing  na Škole obchodního managementu IFAG ve francouzském Lyonu. V automobilovém průmyslu má rozsáhlé zkušenosti. Nejprve nastoupil v roce 1988 ke značce Ford, a poté se přesunul do automobilky FIAT. Od oku 2002 zastával různé pozice ve společnostech Nissan a Mitsubishi Europe, kde dostával stále větší zodpovědnost v oblasti prodeje a marketingu.
 
Paolo Tubito bude zastávat pozici marketingového ředitele a bude koordinovat práci ve všech regionech. Po získání titulu v oblasti ekonomiky a obchodu na italské Universitě v Bari pokačoval Paolo Tubito ve studiu na univerzitě Mid-Glamoran ve Spojeném království.
Svou kariéru Tubito zahájil v roce 1992 kdy nejprve pracoval u několika komunikačních agentur. Od roku 1998 zastával různé pozice se stále větší odpovědností v oblasti komunikace, marketingového vedení a inovací v klíčových geografických oblastech značky Nike. Naposledy působil v Nike jako viceprezident pro Asii, Pacifickou oblast a Latinskou Ameriku.
 
Oba noví členové vedení budou přímo podřízení Davidovi Grassovi, výkonnému řediteli Maserati.

Kontaktujte nás