12. října 2015
Scuderia Praha ve spolupráci s Italsko-českou obchodní a průmyslovou komorou a Severskou komorou pořádala aperitiv v showroomu.
Scuderia Praha ve spolupráci s Italsko-českou obchodní a průmyslovou komorou a Severskou komorou pořádala aperitiv v showroomu Maserati.
Ve čtvrtek 17. září si hosté netradičního aperitivu mohli neformálně a zblízka prohlédnout vozy Ferrari a Maserati přímo v showroomu Scuderia Praha na Evropské třídě. Atmosféru setkání doplnila přítomnost ambasadora značky Maserati, olympijského vítěze a mistra světa v cyklistice Jaroslava Kulhavého. Ten se s přítomnými podělil nejen o své zážitky ze závodního světa, ale také osobními zkušenostmi s vozem Maserati.
Marketingový ředitel Scuderia Praha, David Kopal, seznámil přítomné s novinkami ze světa Ferrari a Maserati. Roky 2015-2016 jsou pro Scuderii Praha doslova přelomové, doplnil David Kopal. Nejenže slaví značné prodejní úspěchy, ale současně se rozhodla vybudovat pro své zákazníky ještě exkluzivnější prostředí. Nové klientské středisko v Čistovické ulici, kde probíhá právě jeho výstavba, nabídne totiž zákazníkům nový rozsáhlejší showroom se servisním střediskem dohromady a ještě více špičkového komfortu. Vše ve znamení italské architektury a designu. Slavnostní otevření je plánováno na polovinu příštího roku.
Aperitiv rovněž potvrdil výbornou spolupráci mezi Italsko-českou obchodní a průmyslovou komorou a Severskou obchodní komorou v České republice, a proběhl za přítomnosti předsedů obou komor, Gianfranca Pinciroliho a Stephana Lagera. Vzhledem k velkému úspěchu netradičního večera se organizátoři rozhodli celou akci v budoucnu ještě zopakovat.
Ve čtvrtek 17. září si hosté netradičního aperitivu mohli neformálně a zblízka prohlédnout vozy Ferrari a Maserati přímo v showroomu Scuderia Praha na Evropské třídě. Atmosféru setkání doplnila přítomnost ambasadora značky Maserati, olympijského vítěze a mistra světa v cyklistice Jaroslava Kulhavého. Ten se s přítomnými podělil nejen o své zážitky ze závodního světa, ale také osobními zkušenostmi s vozem Maserati.
Marketingový ředitel Scuderia Praha, David Kopal, seznámil přítomné s novinkami ze světa Ferrari a Maserati. Roky 2015-2016 jsou pro Scuderii Praha doslova přelomové, doplnil David Kopal. Nejenže slaví značné prodejní úspěchy, ale současně se rozhodla vybudovat pro své zákazníky ještě exkluzivnější prostředí. Nové klientské středisko v Čistovické ulici, kde probíhá právě jeho výstavba, nabídne totiž zákazníkům nový rozsáhlejší showroom se servisním střediskem dohromady a ještě více špičkového komfortu. Vše ve znamení italské architektury a designu. Slavnostní otevření je plánováno na polovinu příštího roku.
Aperitiv rovněž potvrdil výbornou spolupráci mezi Italsko-českou obchodní a průmyslovou komorou a Severskou obchodní komorou v České republice, a proběhl za přítomnosti předsedů obou komor, Gianfranca Pinciroliho a Stephana Lagera. Vzhledem k velkému úspěchu netradičního večera se organizátoři rozhodli celou akci v budoucnu ještě zopakovat.